Гарантії для клієнтів

При виборі сервісу доставки квітів важливо бути впевненим в підсумковому якості букета і професіоналізмі флористів. AnnetFlowers гарантує 100% результат, налагоджений сервіс, своєчасну доставку незалежно від напрямку. Крім високих стандартів роботи, компанія захищає права клієнтів, виконуючи заміну і повернення товару, грошей.

Переваги AnnetFlowers

Співпраця з клієнтом регламентується строгими нормами і вимогами.

Замовники компанії, крім різнопланового асортименту, отримують наступне:

  • виключно свіжі квіти з щоденних завезенням від кращих постачальників;
  • різноманітність місцевих і імпортних сортів;
  • точне виконання замовлення;
  • професіоналізм флористів;
  • використання якісних, стильних матеріалів для оформлення композиції;
  • оперативну доставку власною кур'єрською службою;
  • 100% збереження і конфіденційність особистих даних;
  • безпеку платежів, онлайн-переказів.

Над створенням композиції працюють кваліфіковані флористи. Завдяки цьому кожен, о котрій годині відповідає зображенням з каталогу. Збір презенту виконується зі свіжих квітів без пошкоджень і дефектів. При виконанні замовлення строго враховуються побажання клієнта. Дизайн букета відповідає останнім флористичним тенденціям. Майстри магазину працюють з професійним декором, що гарантує естетичний результат.

Особисті дані клієнта і одержувача не передаються третім особам, інформація використовується виключно для виконання замовлення. Транзакції здійснюються в зашифрованому вигляді. Дані по платіжних картах приховані.

Клієнтам також гарантована доставка кур'єрською службою від 3 годин. Замовникам доступна побутовій та іншій міжнародне перевезення в зручний час і за вигідними тарифами. Уточніть деталі у менеджера або ознайомтеся з умовами при оформленні заявки на сайті.

Процедура заміни, повернення товару і оплати

Форс-мажорні ситуації не можна передбачити, тому студія AnnetFlowers піклується про клієнтів, надаючи гарантії. Компанія несе відповідальність за результат.

  1. заміна товару
  2. Можлива в наступних випадках:
  3. отриманий букет несвіжий, бутони опущені;
  4. склад композиції на 50% або більше видозмінений, використовувані квіти не були узгоджені.

Протягом 20 годин після отримання невідповідного презенту заповніть форму зворотного зв'язку або рекламацію. До опису прикріпіть аерофотознімки. Також зв'яжіться з менеджером, щоб представник магазину швидше дозволив ситуацію. Коли кур'єр привезе оновлену композицію, в обов'язковому порядку поверніть невідповідний товар, навіть якщо букет зів'яв, зіпсувався і втратив презентабельний вигляд.

Імовірність зіткнутися з описаної проблемою мінімальна. Але компанія бере до уваги людський фактор, пробки та інші чинники, здатні спровокувати неприємну ситуацію.

Повернення товару з повною компенсацією

Підстави для повернення з наступною компенсацією:

  • відмова від букета при отриманні, якщо той не відповідає очікуванням, відрізняється по оформленню;
  • квіти частково зів'яли, виглядають несвіжими;
  • композиція складається з квітів, які не узгоджені з замовником.

Якщо одержувач відмовився від букета під час кур'єрської доставки, адміністрація магазину оформляє запит на повернення. Кошти зараховуються протягом 5 робочих днів.

Якщо клієнт звернувся з претензією протягом 20 годин після доставки, повернення виконується за наступним протоколу:

  • Замовник оформляє рекламацію з фото і відправляє її на пошту компанії.
  • Замовлений букет назад повертається кур'єром, незалежно від стану композиції.
  • При схваленні форс-мажору оплати повертається протягом 5 робочих днів.

Якщо протягом 20 годин після доставки квіти почали різко в'янути, клієнту слід дотримуватися аналогічного алгоритму. Інтернет-магазин поверне гроші або ж замінить композицію.

Виплата компенсації

AnnetFlowers повертає оплату в таких випадках:

  1. замовлення не доставлений з вини кур'єра або менеджера;
  2. одержувач відмовився приймати презент, тому що не сподобалася якість;
  3. замовник випадково двічі сплатив букет.

Гроші повертаються тим же способом, як і вносилися при оплаті (на карту, розрахунковий рахунок).

Інтернет-магазин захищає клієнтів, надаючи гарантії і законні підстави відстояти власні інтереси. AnnetFlowers регулярно покращує сервіс, що мінімізує ймовірність виникнення неприємних ситуацій. Для вирішення будь-яких питань зв'яжіться з менеджерами компанії по телефону, через email або Viber.