Заміна та повернення товару

Відтак законодавству “Про захист прав споживачів України” букети та подарункові кошики не замінюються та не повертаються. Пояснюється це тим, що:

  • квіти, продукти харчування - продукція швидкопсувна, тому зберегти їх належний привабливий вигляд, властивості є можливим лише за певних обставин;
  • м'які іграшки, продукти харчування не замінюються та не повертаються.

Незважаючи на той факт, що ця продукція не замінюється і не повертається, інтернет-магазин AnnetFlowers готовий надати послугу обміну, виходячи з власної ініціативи. При цьому квітковий салон має право відмовити в обміні або замінити продукцію.

Скарга щодо замовлених товарів

Скарга на обмін продукції, крім продуктiв харчування, розглядається, якщо її було відправлено протягом 24 годин з моменту оформлення замовлення.

Оскільки квітковий салон не несе відповідальності за зберігання квіткових композицій після їх доставки, скарга щодо його якості не приймається за добу з початку створення заявки.

Як відбувається спілкування компанії з покупцем при надходженні скарги

Скарга від клієнта приймається на електронну адресу квіткового салону. Листи без підпису або із зазначенням неправильного номера замовлення, а також змістом ненормативної лексики, образ, погроз та інших подібних виразів не розглядатимуться.
Під час отримання скарги квітковий салон повідомляє про це покупцю. Далі розпочинає встановлення інформації про замовлення всередині колективу протягом 7 робочих днів. Після роз'яснення непорозуміння компанія ввічливо без претензій відповідає клієнту на його лист.
За скаргою на свіжість квіткових композицій покупець зобов'язується надати від 3 до 5 фотографій, що свідчать про стан букета в день його отримання. Фото, відправлені після 24 години, не розглядатимуться. Фотографії приймаються на електронну адресу компанії, яка вказана на офіційному сайті.
Якщо в ході з'ясування обставин з'ясувалося, що скарга покупця є безпідставною, квітковий салон не несе відповідальності за звинувачення, пред'явлені за обумовленою претензією.
Лист із пред'явленими претензіями не приймається, не розглядається у разі вживання лайок, грубих порушень лексичних норм, відсутності листа у відповідь від замовника через тиждень, відсутності фото або їх надання після зазначеного терміну (коли фото потрібне для задоволення листа зі скаргою).

Повернення продукції у святкові дні
У завантажені свята (Новий рік, Міжнародний жіночий день, Валентинів день, Великдень тощо) інтернет-магазин не гарантує нічого, що пов'язано з транспортуванням, не несе відповідальності за це. У цей період букети доставляються протягом дня.

Низька якість товару, недостатня кількість складових композиції

Якщо клієнту вручили несвіжий букет, він може вимагати повне повернення витраченої суми або заміну кольорів. При виконанні покупцем пункту 2, а також у разі, якщо клієнт подав скаргу не пізніше 24 години з початку транспортування букета, заявка не буде розглянута та прийнята до уваги. Оскільки салон позбавлений можливості дізнатися способи зберігання букета, а квіти - продукція, що швидко псується - це очевидно, що при підвищеній температурі або відсутності належного догляду певні сорти можуть в'янути.

Як здійснюється повернення суми замовлення

Якщо претензія замовника виправдана, повернення грошової суми проводиться пізніше 5 робочих днів, коли салон вирішив повернути гроші покупцю.
Якщо оплата від клієнта надходила кредитною, будь-якою іншою карткою, повернення матеріальних коштів буде проведено на ту саму картку, з якою відбувалася оплата продукції (з урахуванням комісії банку). Отже, правилам банку гроші надходять на банківську картку клієнта протягом 1-1,5 місяця, коли салон вирішив повернути покупцю повну суму.
Дані картки, інший рахунок для повернення суми клієнту необхідно надіслати на електронну пошту компанії, вказану на офіційному сайті. Повернення грошей гарантується відповідно до пункту 5.1., коли від клієнта надійдуть реквізити.
Якщо повернення грошової суми від компанії відбулося за неправильними рахунками, номером картки, наданим клієнтом, грошова сума вважається поверненою та проведеною повною мірою. З урахуванням фактів, документів, що свідчать про зарахування грошової суми від інтернет-магазину за рахунками, номер картки, наданий клієнтом.
У разі непередбачених обставин за цим договором обидві сторони вправі не виконувати зобов'язання. Наприклад, листівку неможливо замінити або повторно доставити, якщо кур'єр не вручив її, виходячи з будь-яких обставин.

У яких випадках можлива заміна квітів у букеті чи подарунковому кошику без погодження із замовником

Враховуючи сезонність деяких кольорів/продуктів, їх недоступність на момент доставки, складові композиції замінюються іншими, рівноцінними, не зменшуючи вартість букета/подарункового кошика. Заміна кольорів або продуктів проводиться без попередження покупця про це.