Заміна та повернення товару

Заміна та повернення товару

Отже законодавству "Про захист прав споживачів" букети не замінюються і не повертаються.

Пояснюється це тим, що:

  • квіти - продукція швидко псується, тому зберегти їх належний привабливий вигляд, властивості представляється можливим тільки в певних обставинах;
  • м'які іграшки, продукти живлення не замінюються і не повертаються.

Незважаючи на той факт, що позначена продукція не замінюється і не повертається, інтернет-магазин AnnetFlowers готовий надати послугу обміну, виходячи з власної ініціативи. При цьому квітковий салон має право відмовити в обміні або замінити продукцію. Скарга щодо замовлених товарів Скарга на обмін продукції, крім квітів, букетів, розглядається, якщо вона була відправлена ​​протягом 24 годин з початку створення замовлення. Оскільки квітковий салон не несе відповідальності за зберігання квіткових композицій після їх доставки, скарга щодо його якості приймається через добу з початку створення заявки. Як проходить спілкування компанії з покупцем під час вступу скарги

Скарга від клієнта приймається на електронну адресу квіткового салону

Листи без підпису із зазначенням неправильного номера замовлення, а також вмістом ненормативної лексики, образ, погроз і інших подібних виразів розглядатися не будуть. При отриманні скарги квітковий салон повідомляє про це покупця. Далі приступає до встановлення інформації про замовлення всередині колективу протягом 7 робочих днів. Після роз'яснення непорозуміння компанія ввічливо, без претензій відповідає клієнту на його лист. При скарзі на свіжість квіткових композицій покупець зобов'язується надати від 3 до 5 фотографій, які свідчать про стан букета в день його отримання. Фото, надіслані після 24 годин, розглядатися не будуть. Фотографії приймаються на електронну адресу компанії, зазначеному на офіційному сайті.

Якщо в ході з'ясування обставин з'ясувалося, що скарга покупця безпідставна, квітковий салон не несе відповідальності за звинувачення, пред'явлені після обумовленої претензії. Лист з пред'явленими претензіями не приймається, не розглядається в разі вживання лайливих слів, грубих порушень лексичних норм, відсутності відповідного листа від замовника через тиждень, відсутність фото або їх надання після зазначеного терміну (коли фото потрібно для задоволення листи зі скаргою).

Повернення продукції в святкові дні У завантажені свята (Новий рік, Міжнародний жіночий день, Валентинів день, Великдень і т.д.) інтернет-магазин не гарантує нічого, що пов'язано з транспортуванням, не несе за це відповідальність. У цей період букети доставляються протягом дня. Низька якість товару, відсутню кількість складових композиції Якщо клієнту вручили несвіжий букет, він має право вимагати повне повернення витраченої суми або заміну кольорів. При виконанні покупцем пункту 2, а також в разі, якщо клієнт подав скаргу на пізніше 24 годин з початку транспортування букета, заявка не буде розглянута і прийнята до уваги. Оскільки салон позбавлений можливості дізнатися способи зберігання букета, а квіти - продукція швидко псується - це очевидно, що при підвищеній температурі або відсутності належного догляду, певні сорти можуть в'янути. Як здійснюється повернення суми замовлення Якщо претензія замовника виправдана, повернення грошової суми проводиться не пізніше 5 робочих днів, коли салон вирішив повернути гроші покупцеві. Якщо оплата від клієнта надходила кредитної, будь-який інший картою, повернення матеріальних засобів буде проведено на ту ж карту, з якої відбувалася оплата продукції (з урахуванням комісії банку). Отже правилами банку гроші надходять на банківську карту клієнта протягом 1-1,5 місяця, коли салон вирішив повернути покупцеві повну суму. Дані карти, інший рахунок для повернення суми клієнту необхідно вислати на електронну пошту компанії, зазначену на офіційному сайті.
Повернення грошей гарантується отже пункту 5.1., Коли від клієнта надійдуть реквізити. Якщо повернення грошової суми від від компанії стався за неправильними рахунках, номером картки, наданих клієнтом, грошова сума вважається повернутою і проведеної в повній мірі. З урахуванням фактів, документів, які б свідчили про зарахування грошової суми від інтернет-магазину по рахунках, номером картки, наданим клієнтом. При виникненні непередбачених обставин за даним договором обидві сторони мають право не виконувати зобов'язання. Наприклад, листівку неможливо замінити або повторно доставити, якщо кур'єр не вручив її, виходячи з будь-яких обставин. В яких випадках можлива заміна букета З огляду на сезонність деяких квітів, їх недоступність, складові композиції замінюються іншими, схожими рослинами в одній вартості. Заміна рослин по сезону проводиться без повідомлення покупця про це. Якщо при складанні композиції певних рослин не буде, пропонується заміна на схожі по сорту і колірній гамі. Відбувається рівноцінна за вартістю заміна. Якщо виконати обмін, рівний за ціною, немає можливості, приймається рішення на користь покупця. При внесенні додаткових змін метою компанії є зберегти привабливість, насичений відтінок букета, фруктового кошика. Декоративні елементи, пакувальний матеріал, букети з декількома видами сортів оновлюються без повідомлення покупця. Якщо для створення презенту немає в наявності багатьох видів рослин, салон повідомляє про це замовнику по e-mail. Далі відбувається узгодження букета з покупцем. Якщо відповідь не надійшла щодо заміни протягом 4 годин до транспортування, флористом створюється композиція на його розсуд. Салон не гарантує на 100% відповідність букета по зображеннях, представленим на сайті. Гарантується відповідність композиції та її свіжість.